بهترین دانلود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار

نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب Zemana AntiMalware 2.17.2.116

Zemana AntiMalware یک برنامه کاربردی مناسب برای اسکن و شناسایی نرم افزار مخرب در سیستم بوده و امکانات گسترده ای را برای نجات سیستم شما از سقوط و ویروسی شما فراهم آورده است. همواره برنامه های مخرب دارای قدرت امنیتی بالایی بوده و توانایی از بین برنامه برنامه های اساسی سیستم شما را داشته و آسیب های زیادی را نیز می زنند. با این برنامه می توانید به صورت پیشرفته آنها را شناسایی و پاک کرده و سیستم خود را بهینه سازی کنید. برنامه از جنبه های مختلفی سیستم را اسکن کرده و تهدیدهای مختلف را از آن دور نگه می دارد.

 

Zemana%20AntiMalware%20v2.17 نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب Zemana AntiMalware 2.17.2.116




ادامه مطلب

نرم افزار دوربین عکاسی HD Camera Pro v1.9.0 مخصوص اندروید

 HD Camera نرم افزار جدید در زمینه ی عکسبرداری مخصوص سیستم عامل اندروید است . این نرم افزار ابزاریست که به دوربین شما بهبود می بخشد باعث میشود که عکس های زیبا تری بگیرید . قابلیت های عکس برداری که این نرم افزار بهبود میبخشد عبارتند از گرفتن عکس HDR ، فوکوس اتوماتیک ، کاهش لرزش ، تایمر خودکار ، عکاسی با حالت شب ، تنظیم و تعادل رنگ ، حالت Theme Color و …. . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

HD Camera Pro v1.9.0 نرم افزار دوربین عکاسی HD Camera Pro v1.9.0 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

نرم افزار ویرایش تصاویر Repix v1.5.9 مخصوص اندروید

 تا به امروز تقریبا بیش از ده ویرایش عکس مختلف را برای اندروید معرفی کرده ایم که هر کدام از ان ها در نوع خود از بهترین ها بودند و هریک کاربر مخصوص به خود را داشت. Repix نرم افزاری بسیار جالب برای ویرایش عکس می باشد . دارا بودن امکانات بسیار مختلف در عین کاربری بسیار ساده این برنامه را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه تبدیل کرده است . امکانات این نرم افزار ابزارهای چرخش عکس، برش و تغییر سایز عکس ، افکت های تصویری بسیار زیبا ، ابزارهای آرایشی قدرتمند و … است . برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Repix v1.5.9 نرم افزار ویرایش تصاویر Repix v1.5.9 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

بازی موتورسواری Bike Race Pro v5.4 مخصوص آیفون و آیپد

 Bike Race Pro یک بازی زیبا و مهیج در سبک اکشن می باشد که برای دوستداران iOS ارائه شده است. شما در این بازی در مسابقات مختلف موتورسواری شرکت کرده و می توانید با انتخاب از بین ۳۰ موتور مدرن و پرسرعت در مسابقات ماجرایی و هیجان انگیز بازی شرکت کنید. ۱۴ منطقه مختلف در بازی وجود داشته و شامل ۱۲۸ آهنگ متن و موسقی هیجان انگیز در حین مسابقات نیز می باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Bike Race Pro 5.4 بازی موتورسواری Bike Race Pro v5.4 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

بازی نید فور اسپید Need for Speed™ No Limits v1.0.8 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 بدون شک سری Need for Speed یکی از بهترین تجربه‌های ماشین‌سواری در کامپیوتر و کنسول است و سالهاست سری‌های متنوعی از NFS برای کنسول‌های گوناگون عرضه می‌شود. از زمان عرضه‌ی آیفون نیز چندین عنوان از NFS برای iOS عرضه شده است که آخرین و جدیدترین آن‌ها No Limits است. در این بازی تلاش شده است تا اوج هیجان در رانندگی را تجربه کنید. گرافیک بازی و افکت‌های آن نیز باعث شده است تا این عنوان یکی از باگرافیک‌ترین بازی‌های ریسینگ برای iOS باشد. در این بازی به‌روز‌ترین اتومبیل‌های جهان را می‌توانید برانید. همینطور در این بازی همانطور که از اسمش بر می‌آید تعقیب و گریزهای فراوانی در انتظار شما است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Need for Speed No Limits 1.0 بازی نید فور اسپید Need for Speed™ No Limits v1.0.8 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب

بازی فکری Flockers v1.988 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 عنوان Flockers نام بازی جذاب جدید استودیوی Team 17 سازنده ی سری بازی های محبوب Worms می باشد که چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد. در این بازی که آن را می توان در سبک بازی های فکری و پازلی قرار داد، شما باید از گوسفندان گله خود استفاده کنید تا بتوانید پازل ها را حل کنید و راهی برای رهایی آن ها پیدا کنید. بازی از گرافیک بسیار مطلوبی بهره می برد و می توان آن را در سطح بازی های کیفیت بالا در ژانر پازلی قرار داد. در این بازی، در سر راه شما برای حل معماهای پازلی نجات گوسفندان، هزاران تیغ و اره وجود دارد که می تواند تمامی گوسفندان شما را کشته و آن ها را نابود سازد! اما شما باید با ترکیب ها و تصمیمات حرفه ای خود آن ها را به درستی نجات دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 8.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Flockers 1.998 بازی فکری Flockers v1.988 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب

دانلود تصاویر وکتور نقاشی آبرنگی گل های زیبا – Cute Watercolor Drawing Flowers

این مجموعه وکتور  Cute Watercolor Drawing Flowers نام دارد. مجموعه ای از وکتور  نقاشی آبرنگی گل های زیبا می باشد . فایل های موجود در این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یاAdobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

Cute.Watercolor.Drawing.Flo  دانلود تصاویر وکتور نقاشی آبرنگی گل های زیبا   Cute Watercolor Drawing Flowers

 



ادامه مطلب

دانلود دوبله فارسی گلوری کبوتر بی باک – Valiant 2005

 

Valiant BRRip (2005) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۲ کیفیت HD 720p و ۱۰۸۰p می باشد|

 

valiant glorydubbed cover دانلود دوبله فارسی گلوری کبوتر بی باک – Valiant 2005

 

نام انیمیشن: Valiant – کبوتر بی باک

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۷۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

دوبله فارسی گلوری

خلاصه داستان: کبوتر بی‌باک (به انگلیسی: Valiant) نام پویانمایی محصول مشترک دو کشور انگلستان و آمریکا می‌باشد که در سال ۲۰۰۵ و به کارگردانی گری چپمن (به انگلیسی: Gary Chapman) ساخته شده است. قابل ذکر است این انیمیشن توسط کمپانی بزرگ والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney Pictures) منتشر شده است. داستان پویانمایی به سال ۱۹۴۴ یعنی ۵ سال پس از شروع جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. جایی که یک کبوتر جوان به نام بی‌باک (به انگلیسی: Valiant) با صداپیشگی ایوان مک‌گریگور (به انگلیسی: Ewan McGregor) در آرزوی تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ است. در همین حین او خبردار می‌شود که سرویس رویال کبوترهای خانگی در حال استخدام نیرو است. گروهی که به سادگی هر کبوتری نمی‌تواند عضو آن شود و تمامی اعضای آن از کبوتران قدرتمند و شجاع هستند. بی‌باک برای نام‌نویسی در گروه عازم لندن می‌شود و در آنجا با کبوتری به نام باگسی (به انگلیسی: Bugsy) دوست می‌گردد و این آغاز ماجراهای جالبی است که برای او رخ خواهد داد. آیا او سرانجام به آروزی دیرینه‌اش می‌رسد؟




ادامه مطلب

دانلود فیلم Minions 2015

 

دانلود فیلم Minions 2015 لینک مستقیم

« دانلود رایگان با لینک مستقیم از بهترین دانلود  »

کیفیت خیلی خوب 720p HDRip جایگزین گردید

ریلیز جدید Ganool اضافه شد. این نسخه فاقد زیرنویس می‌باشد.

دانلود فیلم Minions 2015 - دانلود با لینک مستقیم رایگان - فیلم Minions 2015

تاریخ اکران : 2015

ژانر : انیمیشن, کمدی, خانوادگی

امتیاز : 7.1/10

کیفیت خیلی خوب 720p HDRip جایگزین گردید

کارگردان : Kyle Balda, Pierre Coffin

ستارگان :  Pierre Coffin, Sandra Bullock, Jon Hamm, Michael Keaton

خلاصه داستان : مینیون‌ها استوارت ، کوین و باب توسط اسکارلت اُوِرکیل استخدام می شوند ، تبه کاری شرور که قصد دارد به همراه شوهر مخترعش هِرب ، دنیا را از آنِ خودشان کنند. اما…




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 8 صفحه