بهترین دانلود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار

Fantasy Premier League 2015/16 v1.4 – فوتبال فانتزی لیگ انگلیس اندروید

 

 بازی فوتبال فانتزی لیگ معتبر انگلیس اندروید – Fantasy Premier League 2015/16 

| نسخه خریداری شده و فول آنلاک | 

قیمت 2.99$ در گوگل‌پلی 

بروز شده به فصل 2015/16

به روز شده به آخرین نسخه موجود همراه با تغییرات

Fantasy Premier League 2015/16 نرم‌افزار یا بازی رسمی فوتبال فانتزی لیگ معتبر انگلستان است؛ این بازی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های فوتبال فانتزی در جهان با بیش از سه میلیون کاربر و شانس برنده شدن بسیار دارد. در این بازی شما در نقض یک مربی خبره ظاهر خواهید شد، در بازی ثبت‌نام کنید و تیم خود را بسازید. همراه این بازی می‌توانید تیم خود را ساخته و با تیم‌های دیگر به رقابت بپردازید تا در هر پیروزی امتیازاتی به دست آورید تا بتوانید تیم خود را ارتقا دهید. همچنین در این نسخه از بازی تمامی تغییرات برای فصل 2015/16 بروز شده است.

ویژگی‌های Fantasy Premier League 2015/16:

  • تیم خود را بردارید:در این بازی باید تیم خود را بردارید و با تجربه‌ی مربی‌گری خود تیم را قدرت‌مندتر کرده و بازیکنان بهترین بخرید، همچنین باید ترکیب و تاکتیک‌های لازم را به کار ببرید.
  • نقل و انتقالات:در بین بازیکنان موجود جست‌وجو کرده و متناسب با پول خود با آن بازیکن قرارداد ببندید تا تیم خود را قوی‌تر کنید.
  • نمایش نتایج بازی‌ها:شما همچنین می‌توانید در هفته‌ای که در لیگ می‌گذرد و بازی‌های صورت می‌گیرد نتایج را کامل مشاهده کنید.
  • نوار هشدار هوشمند:از طریق این ویژگی می‌توانید آخرین هشدارهای بازی نظیر شروع لیگ، درخواست بازی دوستانه و… را مشاهده کنید.



ادامه مطلب

Speedy Painter 3.4.0 Final – نرم افزار کشیدن نقاشی در ویندوز

 

برنامه نقاشی کشیدن در ویندوز – Speedy Painter

Speedy Painter نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه کشیدن نقاشی در محیط ویندوز می باشد. شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا نقاشی هایی را که مد نظر دارید بر روی کامپیوتر پیاده سازی کرده و آنها را بصورت حرفه ای رنگ آمیزی کنید. در واقع این نرم افزار که با کمک زبان C++ نوشته شده است و از فن آوری OpenGL بهره می برد کاربران را برای رسیدن به بهترین عملکرد یاری می نماید.همچنین در این نرم افزار شما می توانید تصاویر را برش داده و یا آنها را بچرخانید. از قابلیت های اصلی این نرم افزار نیز می توان به امکان تبدیل پروسه ی نقاشی به ویدیو و پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج تصویری اشاره کرد.

 




ادامه مطلب

World Of Warriors v1.10.1 – جهان جنگ‌جویان اندروید

  

 بازی فوق‌العاده زیبا‌ی جهان جنگ‌جویان با گرافیک حیرت‌آور 

| به همراه چندین نسخه مود شده |

امتیاز 4.5 از 5 در گوگل‌پلی 

500.000 الی 1.000.000 نصب شده از گوگل‌پلی 

پیشنهاد بسیار ویژه P30Day

World Of Warriors یک بازی مبارزه‌ای و ماجراجویی استراتژیگی است. در جهان Wildland جنگ‌جویان مختلفی وجود دارد، از رومیان و وایکینگ‌ها تا شوالیه‌ها و سامورایی‌ها، جنگ میان نیرو‌ها و بازیکنان در زمینی جدید اتفاق خواهد افتاد. این بازی یکی از کاملترین بازی‌های رایگان است، اما برخی از آیتم‌های این بازی برای آزاد شدن می‌بایست خریداری شوند.
مبارزه کنید، تمرین کنید، کامل شوید و نیرو‌های خودتان را در حماسه World Of Warriors به کار بگیرید.

ویژگی‌های World Of Warriors:




ادامه مطلب

دانلود بازی Fifa 16 برای XBOX360

 

دانلود بازی Fifa 16 برای XBOX360

| نسخه دمو – نسخه اصلی و کامل به زودی … |

با بازی فیفا 16 برای کنسول XBOX 360 انقلابی در بازی های فوتبالی پیش رو خواهید شد! لحظات طلایی بی نظیری در بازی Fifa 16 ایجاد کنید. از بهبود کنترل بازی در بخش هافبک گرفته تا دفاع بهتر, ستارگان بیشتر و گیمپلی کاملاً تغییر یافته…
در این عنوان از جمله تیم های فوتبالی زنانی که وجود دارد می توان به استرالیا، کانادا، برزیل، چین، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، اسپانیا، سوئد و ایالات متحده امریکا اشاره کرد.
در فوتبال زنان FIFA 16 بخش های همچون توپ زنی، مسابقات آفلاین، مسابقات دوستانه آنلاین وجود دارد.
EA برای افزودن فوتبال زنان به این نسخه بازیکنان مشهوری همچون Sydney Leroux, Abby Wambach, Alex Morgan و Megan Rapinoe بازیکنان تیم ملی امریکا را برای همکاری دعوت کرده است تا از موشن کپچر آنها جهت ایجاد انیمیشی واقعی تر استفاده نماید. جهت دانلود بازی Fifa 16 برای XBOX360 با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

ویژگی های منحصر به فرد بازی فیفا 16:

– بهبود قابل توجه گیمپلی بازی (دفاع,هافبک,حمله)
– اضافه شدن فوتبال زنان همراه با 12 تیم
– دربیل بدون تماس توپ
– و …




ادامه مطلب

دانلود مجله سینمایی IMDB-DL شماره ۲۶

 همانطور که سردبیر مجله تلاشش را برای ارتقای کیفیت مطالب و سازمان دهی مطالب گذاشته ، بنده هم حداکثر تلاش خود را میکنم تا موفقیعت های پیش روی مجله نهایت استفاده را کرده و طیف گسترده تری از مخاطبین به مجله IMDb-Dl جذب شوند . منتظر اخبار جدیدی در شماره های بعد باشید .ضمن اینکه از این به بعد ، انشاالله بخش مسابقه ” هنرمندان سینمایی” به بخش ثابت این مجله تبدیل خواهد شد.امیدواریم از مطالب این شماره لذت ببرید . آنچه در شماره ۲۶ خواهید خواند مقاله جالب و خواندنی از برترین تیتراژهای سریال‌های خارجی ، بررسی فصل دوم سریال True Detective ، بررسی فیلم Furious 7 ، بررسی فیلم Insurgent ، بررسی فیلم Schindler’s List و …. .

 

cover imdb mag دانلود مجله سینمایی IMDB DL شماره 26




ادامه مطلب

بازی ماشین سواری Racing Fever v1.5.7 مخصوص اندروید

 Racing Fever بازی مهیجی در سبک ماشین سواری می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی می توانید تجربه یک رانندگی پرسرعت را داشته باشید و به ماشین سواری با رقیبان بپردازید. یکی از ماشین های موجود در بازی را به سلیقه خود انتخاب کرده و در مسابقات مختلف شرکت کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا برنده شوید و با پول به دست آمده برای خود آیتم های بیشتری بخرید. این بازی دارای گرافیک بالا ، مکان های مختلف ماشین سواری ، حالت های مختلف کنترلر ، اشتراک گذاری رقابت ها و … می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Racing Fever v1.5.7 بازی ماشین سواری Racing Fever v1.5.7 مخصوص اندروید




ادامه مطلب

بازی فوتبال Active Soccer 2 v1.1.0 مخصوص آیفون و آیپد

 Active Soccer 2 بازی جدید و زیبا در سبک ورزشی و فوتبالی مخصوص سیستم عامل iOS است . در این بازی باید از بالا تیم را کنترل کنید واین بازی برایتان تجربه جدید از این سری بازی ها به شما خواهد داد . در این بازی بیش از ۸۰۰ تیم و ۲۱۰۰۰ بازیکن وجود دارد که در لیگ ها به رقابت بپردازند . همچنین میتوانید با دوستانتان به صورت آنلاین هم بازی کنید و لذت ببرید . ویژگی های این بازی شرایط آب و هوایی مختلف ، امکان انتخاب تاکتیک ، زاویه های مختلف بازی می باشد . این بازی محصول کمپانی The Fox Software است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

Active Soccer 2 v1.1 بازی فوتبال Active Soccer 2 v1.1.0 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

دانلود بازی Hatred Survival برای PC

 نسخه جدید بازی جنجال برانگیز Hatred با عنوان Hatred Survival عرضه شد. این DLC امکانات جدیدی را به بازی اضافه می کند که می توان به درجه سختی جدید، آپدیت شدن بازی به آخرین نسخه، سیستم امتیازدهی جدید، اضافه شدن سه شخصیت جدید به بازی، اضافه شدن سه نقشه جدید و دسته ای از رمزهای تقلب اشاره نمود. دقت داشته باشید این ریلیز از بازی، دارای نسخه اصلی، آخرین آپدیت ها و DLC فعلی می باشد.

Hatred Survival PC-RELOADED

 

Hatred pc cover دانلود بازی Hatred Survival برای PC




ادامه مطلب

دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter Redux برای PC

 نسخه جدید عنوان محبوب بازی نابودسازی اتان کارتر (به انگلیسی: The Vanishing of Ethan Carter) بازسازی شده است. این بازسازی، توسط استفاده از موتور گرافیکی جدید Unreal Engine 4 می باشد. این بازی یک بازی اول شخص داستان محور اسرارآمیز می باشد که تماما بر روی بررسی و اکتشاف اسرار تمرکز دارد. این بازی دارای هیچ گونه نبرد و یا انفجار نمی باشد و تعداد صحنه های دلخراش در این بازی بسیار به ندرت بوده که شاید اصلا به چشم نیاید! شما در این بازی با شخصیتی با نام Paul Prospero که یک کارآگاه بوده و نامه ای نگران کننده از Ethan Carter دریافت می کند، بازی خواهید نمود.

The Vanishing of Ethan Carter Redux PC-RELOADED

 

The Vanishing of Ethan Carter pc cover دانلود بازی The Vanishing of Ethan Carter Redux برای PC

 




ادامه مطلب

نرم افزار تایپ سریع Typing Assistant 6.1

 Typing Assistant نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک دستیار برای تایپیست عمل می کند و در هنگام انجام عملیات تایپ در کنار تایپیست به عنوان یک همراه می باشد. به وسیله این نرم افزار می توان کلمات را در هنگام تایپ متون به صورت نصفه تایپ نمود و برنامه به صورت خودکار با ظاهر کردن منویی که در آن لیست کلماتی که ممکن است مورد نظر نویسنده باشد این توانایی را می دهد تا کلمه مورد نظر خود را تایپ نماید. این ویژگی در موارد مختلفی می تواند مفید باشد ، از جمله تایپ متون انگلیسی که در آن کاربران ممکن است در املای کلمات دچار اشتباه شوند. علاوه بر آن با استفاده از این برنامه می توان سرعت تایپ خود را نیز افزایش دهید. از ویژگی های دیگر ایننرم افزارمی توان به سازگاری با تمام محیط ها و نرم افزارهای تایپ ، یادگیری خودکار کلمات بدون نیاز به وارد نمودن کلمات به صورت دستی ، قابلیت تنظیم آساننرم افزار، قابلیت حمل بودن برنامه و نصب آن بر روی حافظه های USB و … اشاره نمود. این نرم افزارمحصولی از شرکت Sumit Software می باشد.

 

Typing%20Assistant%206.1 نرم افزار تایپ سریع Typing Assistant 6.1




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 8 صفحه