بهترین دانلود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار

نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها MobiSafe v3.0 مخصوص آیفون و آیپد

 خیلی وقت ها درون گوشی یا تبلتتان فایل ، ویدیو و… دارید که نمیخواهید در دسترس دیگران قرار بگیرد ، با نرم افزار MobiSafe می توانید روی تمامی فایل ها درون گوشی یا تبلت خود رمز بگذارید و از دسترسی به آنها توسط دیگران جلوگیری کنید. کار با نرم افزار بسیار ساده بوده و محیط مناسبی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

MobiSafe 3.0 نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها MobiSafe v3.0 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

بازی تنیس روی میز Table Tennis 3D v2.0 مخصوص آیفون و آیپد

 Table Tennis 3D مطمئنا تصویر ذهنی شما از بازی های تنیس روی میز را تغییر خواهد داد ! شاید بتوان گفت که این بازی ، جذابترین شبیه ساز تنیس روز میز برای آی او اس است . در این بازی انواع راکت ها با قدرت های متقاوت، محیط های مختلف، مود های مختلف و … وجود دارد که باعث میشود برای مدت بسیار زیادی این بازی را روی دیوایس خود نگه دارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Table Tennis 3D 2.0 بازی تنیس روی میز Table Tennis 3D v2.0 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

بازی اکشن زامبی Zombie Harvest v1.0.1 مخصوص آیفون و آیپد

 Zombie Harvest یک بازی بسیار زیبا و اعتیادآور با محوریت زامبی ها می باشد. شما در این بازی سرگرم کننده می بایستی گیاهان سالم را نجات داده و با پیگیری داستان زیبای بازی یکی از قدرتمند ترین سبزیجات را در زمینه مقابله با زامبی ها پیدا نمایید. این بازی روایت متفاوتی را درمورد زامبی ها اینبار در بین سبزیجات روایت می کند و شامل صحنه های زیبایی نیز می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Zombie Harvest 1.0 بازی اکشن زامبی Zombie Harvest v1.0.1 مخصوص آیفون و آیپد




ادامه مطلب

دانلود نرم افزار مدیریت فایل حرفه ای Gluru v1.2.9 برای اندروید

 Gluru یک برنامه کاربردی و زیبا به منظور مدیریت آسان فایل ها در گوشی های اندرویدی می باشد. شما در این برنامه می توانید فایل های خود را جستجو و آنها را دسته بندی و سازماندهی نمایید. این برنامه کاملا ایمن و رایگان ارائه شده است و هرگونه ابزاری را به منظور مدیریت فایل های اندرویدی در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان درگ و دراپ و همچنین انتقال و کپی فایل ها در سریع ترین زمان ممکن از جمله ویژگی های دیگر این برنامه می باشد. این برنامه می تواند بر روی اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر اجرا شود.

 

Gluru Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت فایل حرفه ای Gluru v1.2.9 برای اندروید




ادامه مطلب

دانلود نرم افزار آموزشی برای کودکان ClassDojo v3.6.0.2 برای اندروید

 ClassDojo به عنوان یک برنامه آموزشی جذاب و زیبا به والدین کمک می کند تا با این برنامه کودکان خود را براحتی آموزش داده و بسیاری از مسائل را برای انها به روش ساده تر بیان کرده و انتقال خوبی از رفتارهای خوب را داشته باشند. این برنامه حس کنجکاوی و یادگیری را در بچه بیشتر کرده و می تواند مهارت های زیادی از جمله مدیریت کلاس های درس دانش آموزان را به آنها یادآور شوند. این برنامه قابلیت جایزه دهی به دانش آموز را به دلیل انجام درست مراحل پیشرفتی را دارا بوده و پدران و مادران می توانند از این بابت نیز خیالشان راحت باشد. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

ClassDojo Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار آموزشی برای کودکان ClassDojo v3.6.0.2 برای اندروید




ادامه مطلب

نرم افزار گیتار واقعی Real Guitar v2.4 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 برنامه Real Guitar یکی از واقع‌گرایانه ترین برنامه شبیه‌ساز گیتار است که دارای یک رابط کاربرپسند است و کیفیت صدای آن عالی می‌باشد.در این برنامه شما می توانید نوت های مورد علاقه خود را تنظیم کنید سپس از روی نوت گیتار را بزنید و لذت گیتار زدن واقعی را این بار در گوشی خودتان تجربه کنید و در ضمن می توانید هرگونه پیچیدگی و ریتم، سبک، ریف و … را نسبت به سلایق خود شخصی سازی کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

Real Guitar 2.4 نرم افزار گیتار واقعی Real Guitar v2.4 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب

دانلود مستند ۲۰۱۰ Speed Of Life

 Speed Of Life (2010) BrRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| هر سه قسمت مستند در ادامه ی مطلب قرار گرفت |

 

speed of life دانلود مستند 2010 Speed Of Life

 

نام مستند :  Speed Of Life

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: میانگین ۵۵ دقیقه

حجم:  میانگین۱۳۰۰ مگابایت

کیفیت: BrRip 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : به جرات می توان مستند سرعت زندگی یک شاهکار درعرصه فیلم های مستند می باشد! سازندگان این مستند که توسط شبکه ی Discovery تهیه شده است با استفاده از دوربین های حرفه ای سرعت بالا از حرکات و روش شکار حشرات کوچک تا جانوران بزرگ فیلمبرداری می کنند سپس تصاویر فیلمبرداری شده را به سرعتی آهسته به شما نشان می دهند. در این مستند شما می توانید صحنه هایی را به آهستگی مشاهده کنید که هیچ وقت نمی توانید بدون کمک این دوربین های حرفه ای به صورت مستقیم آن را ببنید، صحنه های از روش شکار عنکبوت، آفتاب پرست، آخوندک، مار، میمون و … این مستند بی نظیر و فوق العاده زیبا را از دست ندهید. هم اکنون میتوانید این مستند رااز بهترین دانلود دریافت نمایید .

 




ادامه مطلب

نرم افزار فیس بوک Facebook Messenger 40.0.0.8.159 – اندروید

Facebook پرطرفدارترین، معروف ترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که در کشور عزیزمان ایران علی رغم فیلتر بودن به شدت طرفدار و عضو دارد و انتخاب اول همه ی کاربران است! شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود از تمام امکانات فیس بوک استفاده کنید و بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید. برخی از امکانات اپلیکیشن Facebook میتوان به امکان لایک کردن و حتی نظر دادن پست های دیگران ، امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها ، امکان برقراری چت با دوستان اشاره کرد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

  Facebook Messenger نرم افزار فیس بوک Facebook Messenger 40.0.0.8.159 – اندروید

 


 

 




ادامه مطلب

ابزار تایپ آسان و سریع با iA Writer 3.0 – نسخه Mac

 گاهی اوقات نیاز دارم متنی را تایپ کنیم، ولی فقط و فقط قصد تایپ کردن داریم و نیازی به گزینه‌های گوناگون موجود در برخی از ابزارهای حرفه‌ای تر نیست. در این مواقع ابزارهای تایپ اصطلاحاً مینیمال به‌کمک ما می‌آیند. ابزارهای تایپ مینیمالِ همچون iA Writer یک محیط ساده در اختیار شما قرار می‌دهند که کمترین امکانات ویرایش متن را دارند ولی در عوض سریع هستند و به تمرکز بیشتر شما روی نوشتن متنتان کمک شایانی می‌کنند. در iA Writer قابلیت جالبی وجود دارد به نام Focus که با فعال کاردن آن فقط جمله‌ای که در حال نوشتن هستید به‌صورت پررنگ و در وسط صفحه به‌شما نمایش داده می‌شود و جملاتی که قبلاً نوشته‌اید با رنگی خاکستری هستند تا بتوانید هرچه بهتر روی متنی که در حال نوشتنش هستید تمرکز کنید. همچنین iA Writer قابلیت هماهنگی با iCloud را نیز دارد، به‌این معنا که می‌توانید متنی را روی مک خود بنویسید و سپس ادامه‌ی آن را در آیفون یا آیپد خود (با نصب همین برنامه روی آیفون یا آیپد) بنویسید. اگر زیاد می‌نویسید، بد نیست iA Writer را امتحان کنید.

 

 

iA Writer  ابزار تایپ آسان و سریع با  iA Writer 3.0   نسخه Mac




ادامه مطلب

دانلود بازی Ravenmark Scourge of Estellion برای PC

 بازی Ravenmark Scourge of Estellion با سبک استراتژیکی و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۵ توسط Witching Hour Studios تولید و در نهایت توسط شرکت Slitherine Ltd به انتشار رسیده است. Ravenmark Scourge of Estellion به شکلی طراحی شده است که شما را در آن نیاز خواهید داشت تا حرکات دشمننان خود را پیشبینی کرده و با توجه به آن حرکات خود را انجام دهید. در این بازی شما باید به صورت پیوسته فکری برای مرحله بعدی نبرد هایتان داشته باشید و مانع از فروپاشی سپاه خود شوید. شخصیت های مختلف و ویژگی هایی که در نیرو های بازی Ravenmark Scourge of Estellion به کار گرفته شده است به شکل زیبایی با یکدیگر هماهنگ شده اند و یک بازی پایدار را بوجود آورده اند. در کنار این شخصیت ها ویژگی های مختلفی را نیز شاهد خواهید بود که پیش از این در بازی های استراتژیکی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته بودند که تولید کنندگان این بازی استراتژیکی به شکلی زیبا آن ها در یک بازی و در کنار هم جای داده اند. از مهمترین بخش های بازی می توان به نحوه مدیریت و فرمان دادن به نیرو ها اشاره کرد. شما آزادی عملی کامل در نحوه هدایت ارتش خود خواهید داشت. حتی امکان تغییر در آن ها کاملا آزادانه بوده و شما خواهید بود که با استراتژی های خود ارتش خود را به سمت یک پیروزی دلنشین و یا شکست غم انگیز هدایت می کنید.

Ravenmark Scourge of Estellion PC-RELOADED

 

Ravenmark Scourge of Estellion pc cover دانلود بازی Ravenmark Scourge of Estellion برای PC




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 8 صفحه